خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی
خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی

شب های قدر با تو...

28 مرداد اولین شب قدر ماه رمضون امساله... من عاشق شبهای قدرم....خیلی دلم صاف میشه...کلی با خدا حرف میزنم و واقعاً درسته که این شبها در اجابت بازه...همیشه هم دوست دارم تنها باشم...خودم و خدا... بچه که بودم با مامان و خواهری جونها میرفتیم مراسم های دعا، اما سالهاست که خودم تنها خونه میمونم و حسابی با خدای مهربون درددل میکنم...اما دیگه تنها نیستم...امسال اولین باره که تو پسر نازم هم همراه دعاهای منی....هرچند مثل سالهای قبل نتونستم تا سحر بیدار بمونم و دو ساعت که میگذشت چرتم میگرفت...اما با هر زوری که بود چشمامو باز نگه میداشتم!بلند میشدم آب یا میوه میخوردم و آبی به صورتم میزدم و ادامه میدادم....من و تو امسال با هم کلمات قشنگ دعای جوشن کبیر رو خوندیم....با هم قرآن رو روی سر بردیم و خدا رو به همه صفات قشنگش و همه آدمهای خوبش قسم دادیم که به همه آدمها سلامتی و آرامش بده...همه مریض ها بخصوص نی نی هارو شفا بده....و اجازه بده شب قدر سال دیگه رو هم ببینیم.....

من کلی واسه سلامتیت دعا کردم...واسه همه نی نی هایی که تو دل مامانهاشون هستن دعا کردم و از خدا خواستم مهمترین چیز رو بهت بده....اینکه باایمان بشی...نور ایمان به خدا وقتی تو دلت باشه دیگه به هیچکس و هیچ چیز تو این دنیا تکیه نمیکنی عزیزم...وقتی به بالاترین قدرت هستی ایمان داشته باشی همه آرامش دنیارو داری،چون میدونی همه چیز دست اونه و تو فقط وظیفه داری از زندگین لذت ببری....

برای خودم و بابایی هم دعا کردم....که لیاقت تورو داشته باشیم!که کمکمون کنه تورو طوری نگهداری کنیم که لایقش هستی...آخه تو روح خدایی،تو معجزه خدایی قربونت بشم...

دو شب قدر اول خیلی زود خوابم برد،اما تو چه پسر خوب و همراهی هستی که کمکم کردی شب 23 که آخرین شب قدره خیلی بیدار بمونم و همراه با حرم امام رضا دعا بخونیم....ایشاالله این شبها به تو هم آرامش داده باشه....سال دیگه تو توی بغل خودمی و میدونم که بازم با خودم دعا میکنیم و خدارو بخاطر همه مهربونی ها و نعمتهاش شکر میکنیم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد